Carta de serveis i compromís

     

Compromís del SRI amb la qualiat

El Servei de Relacions Internacionals (SRI) de la Universitat vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es duguin a terme en l’àmbit de les seves competències.

Es compromet a: 

  • Promoure la internacionalització de la UIB fomentant programes i activitats específiques.
  • Promocionar, de manera activa, la mobilitat de tots els membres de la comunitat universitària en els programes que es gestionen des del SRI.
  • Millorar la projecció i presència internacional de la UIB.
  • Establir convenis de col·laboració universitària amb altres universitats i amb entitats no universitàries.
 

1. Presentació

Dades generals

  • Denominació de l’òrgan prestador del servei
    • Servei de Relacions Internacionals
  • Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
    • Son Lledó, Rectorat
    • Campus universitari.
    • Carretera de Valldemossa, km 7.5
    • 07122 Palma
    • sri.qualitat@uib.cat
    • Telèfons: 971 17 31 20 - 27 64 - 24 61 - 26 49 - 971 25 96 11 Fax: 971 17 2763 
  • Localització
  • Horaris d’atenció al públic
    • De dilluns a divendres de les 10 a les 14 hores (excepte el mes d’agost)
    • Estiu: de dilluns a divendres de 10 a 13 hores (juliol i fins al 15 de setembre)
  • Pàgina web 

Missió, visió i valors 

Missió

El Servei de Relacions Internacionals és un servei depenent del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Mobilitat Universitària. Promou i gestiona la mobilitat de la comunitat universitària a altres institucions d’ensenyament superior, mitjançant acords o convenis de col·laboració. A més, impulsa les relacions internacionals de la UIB amb la gestió i el seguiment de projectes i convenis específics.

Visió

Des del Servei de Relacions Internacionals volem promoure la internacionalització de la UIB fomentant programes i activitats específiques per millorar la seva projecció i presència internacional. Aquesta internacionalització s’ha d’entendre com a element transversal en les activitats pròpies de la UIB que, afecta a tots els grups i col·lectius que conformen la comunitat universitària.

A més, treballam per ser un servei en procés de millora contínua pel que fa a la gestió interna dels diferents programes i projectes i de la formació del personal del Servei.

Valors

  • Eficàcia
  • Eficiència
  • Especialització i professionalitat
  • Entusiasme
  • Responsabilitat
  • Dinamisme
  • Actualització
  • Empatia

2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat

 Aquests són els serveis més rellevants que es donen al Servei de Relacions Internacionals:

3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments

El SRI té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:

4. Mesures d'esmena

En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap del servei, assumeix la responsabilitat d’informar l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.

5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta

  • Data d'aprovació
    • juliol de 2010
  • Primera revisió i actualització
    • juliol de 2012
  • Propera revisió i actualització
    • juliol de 2014